De TopMec app heeft een belangrijke update gehad; de applicatie is weer compatible met de nieuwste versies van Android en iOS. Beide besturingssystemen waren dusdanig vernieuwd dat dit problemen kon geven in de menuweergave van TopMec. Met de update zijn deze problemen opgelost. Download de update van TopMec via de App-store of de Google play store als dit niet automatisch ingesteld staat.
Mijngrossier.nl streeft ernaar om continu te verbeteren en te vernieuwen, zodat onze producten en diensten nog gemakkelijker en overzichtelijker voor u zijn. Door regelmatig vernieuwde versies online te zetten, worden systemen zoals mijngrossier.nl en TopMec niet alleen prettiger in gebruik, maar ook sneller, intelligenter en veiliger. Graag informeren wij u over wat het verbeterproces inhoudt en welke veranderingen nieuwe versies met zich meebrengen.
Bugs en releases
Vanuit diverse hoeken krijgen wij input voor verbeteringen. Dit kan zijn vanuit het oogpunt van u als gebruiker van het systeem, maar ook vanuit deelnemende grossiers of medewerkers van onze systemen. Deze verbeterpunten noemen we ook wel ‘bugs’. Een bug is een fout in een computerprogramma of een website, waardoor de functie niet (geheel) de gewenste specificaties vervult. Van sommige bugs heeft u zichtbaar last en anderen zijn voor u niet van belang, maar voor de werking van het systeem wel. Wij willen deze bugs uit ons systeem. Daarom zorgen wij continu voor updates.
Vorige week is de nieuwe versie van TopMec live gezet. Dat noemen wij een ‘release’ en daar geven we een opvolgnummer aan. Door steeds een aantal verbeteringen toe te passen, kunnen we vaak een nieuwe versie vrijgeven. Op die manier zijn de wijzingen het minst ingrijpend voor het systeem en de gebruiker. Met de laatste release van de laatste versie hebben wij diverse technische zaken opgelost. Ditmaal zaten er functionele bugs bij die opgelost moesten worden, maar er kunnen ook bugs aanwezig zijn die voor u als gebruiker niet (direct) zichtbaar zijn.
Ondervindt u hinder?
Wij streven ernaar om met onze systemen een optimaal platform voor het autobedrijf te maken en staan dan ook open voor opmerkingen en suggesties. U weet als geen ander hoe wij het programma nog beter op uw wensen aan kunnen laten sluiten. Mocht u suggesties voor verbeteringen hebben of (technische) problemen ondervinden dan vernemen wij dat graag. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze helpdesk info@mijngrossier.nl.