Een wachtende klant wijzen op speciale acties, het belang van goede schokdempers of gewijzigde openingstijden? Het kan met AutoFocusTV: het narrowcastingprogramma dat speciaal voor autobedrijven is ontwikkeld. Daarop kan de wachtende klant kijken naar onder andere bedrijfsnieuws, acties en informatie over onderhoud en reparatie.

U kunt uw eigen werkzaamheden, aanbiedingen, prijsniveau en openingstijden tonen op de tv.  Ook kan de informatie desgewenst in de huisstijl van het werkplaatsconcept worden getoond waarbij het autobedrijf is aangesloten indien het een werkplaatsconcept betreft dat door de Vrooam-grossiers wordt ondersteund.

Om gebruik te maken van AutoFocusTV is slechts een investering nodig van € 15,- per maand voor een periode van drie jaar. Daarvoor krijgt het bedrijf een 32 inch beeldscherm in de klantenwachtruimte met een op maat gemaakte invulling.

Bent u geïnteresseerd in AutoFocusTV? Meldt u dan aan bij uw Vrooam-grossier.