Omzetgroei met Valvoline

Minder werkplaatsomzet? Het antwoord van Valvoline: word Valvoline Service Center.

Valvoline_Service_CenterDoor de ontwikkeling van nieuwe motortechnologieën worden de olieverversingstermijnen van moderne auto’s steeds verder opgerekt en motoroliën steeds specifieker. Een logisch gevolg is dat de werkplaatsomzet daalt. Daar komt bij dat de concurrentie in de markt toeneemt: onafhankelijke autobedrijven, merkgebonden dealers en fastfitters concurreren hevig met elkaar om een taartpuntje van de onderhoudsen reparatiemarkt te bemachtigen. Als autobedrijf moet je dus stevig in je schoenen staan. Belangrijk daarbij: goede producten bieden en een uitstekende service verlenen. Valvoline biedt hierbij een helpende hand. Word Valvoline Service Center.

Partner met sterk imago

Als Valvoline Service Center maakt uw bedrijf deel uit van een groeiend Europees netwerk van onafhankelijke garagebedrijven. Met het Valvoline Service Center-programma wil Valvoline een sterke relatie opbouwen met kwaliteitsgarages, door het aanbieden van hoogwaardige producten, trainingen en service-oplossingen in combinatie met programma’s om de verkoop en klanttevredenheid naar een hoger niveau te brengen. Voor elk Valvoline Service Center wordt een totaalpakket samengesteld dat de uitstraling van het bedrijf verbetert en mogelijkheden voor meer omzet biedt. Het programma biedt onafhankelijke garagebedrijven een krachtig hulpmiddel om hun uitstraling te versterken en zich te onderscheiden van concurrerende bedrijven. Het kwaliteitsmerk Valvoline heeft een ijzersterke reputatie en dankzij het betrouwbare imago ervan zien klanten de aangesloten garagebedrijven als adressen waar de zorg voor hun auto in goede handen is.  

Maximale support

Meer omzet genereren vraagt natuurlijk meer dan alleen de uitstraling van een kwaliteitsmerk en superieure producten. Het Valvoline Service Center-programma richt zich daarom op het winnen van nieuwe klanten, het aanbieden van aanvullende onderhoudswerkzaamheden en het opbouwen van vertrouwen en loyaliteit van klanten. Als Valvoline Service Center hebt u toegang tot aantrekkelijke promoties en een volledig pakket marketingmaterialen. Denk hierbij aan brochures, productwijzers, speciale posters om de voordelen van Valvoline-producten bij uw klanten onder de aandacht te brengen en een compleet assortiment briefpapier en enveloppen om via uw correspondentie de uitstraling van uw bedrijf te versterken met behulp van het Valvoline-logo.

Ondersteuning en training

Als onderdeel van het Valvoline Service Centerprogramma, kunt u uw klanten niet alleen de beste olie en onderhoudsvloeistoffen bieden, maar kunt u ook een beroep doen op onze financiële ondersteuning voor de aanschaf van essentiële werkplaatsuitrusting zoals opslagvaten, oliepompen, etc. Bovendien is het belangrijk om voorop te lopen met nieuwe technologische ontwikkelingen. Valvoline biedt een uitgebreid trainingsprogramma waarin informatie wordt verstrekt over technische ontwikkelingen en over productvoordelen, om uw klanten beter te kunnen adviseren over de verkoop van extra producten en onderhoudswerkzaamheden en zo meer omzet te genereren. Maar ook over de inzet van marketingprogramma’s en promotieacties die voor extra omzet moeten zorgen.

Perfecte producten

Met de beschikbaarheid van een compleet assortiment high-performance Valvoline producten kunt uw klanten de beste onderhoudsoplossingen voor hun voertuigen aanbieden. Het Valvolineaanbod aan premium automotive vloeistoffen omvat onder andere motoroliën, koelvloeistoffen, smeervetten en transmissieoliën, die voldoen aan de meest recente eisen van voertuigfabrikanten. Daarnaast biedt Valvoline een uitgebreid assortiment aan motorverzorgingsproducten en Tectyl™-anticorrosiemiddelen. Al deze producten zijn speciaal ontwikkeld om automobilisten de hoogste kwaliteit en prestaties te kunnen bieden.

VOORDELEN VALVOLINE SERVICE CENTER

  • Bekendheid voor uw bedrijf via online zoekprogramma voor Valvoline Service Centers
  • Extra uitstraling voor uw bedrijf om u te onderscheiden van de concurrentie
  • Recht op gebruik van het logo van Valvoline, een merk met een ijzersterke reputatie
  • Toegang tot het ondersteuningsprogramma voor Valvoline Service Centers
  • Verkoop van het gehele assortiment Valvoline kwaliteits producten
  • Mogelijkheid uw klanten beter onderhoud te bieden met Valvolinekwaliteitsproducten
  • Toegang tot marketingprogramma’s die nieuwe en terugkomende klanten opleveren
  • Uitbreiden van uw onderhoudsservice met Valvoline-onderhoudsproducten
  • Mogelijkheden voor extra omzet door verkoop premium producten en aanvullende onderhoudswerkzaamheden
  • Toegang tot online services zoals het afdrukken van correspondentiemateriaal en het versturen van direct mail
  • Mogelijkheden om meer omzet en winst te genereren
  • Aantrekkelijk om de relatie met uw klanten te versterken
  • Financiële ondersteuning bij aanschaf werkplaatsuitrusting