Dankzij de interactieve HBase kunnen autobedrijven snel en simpel de onderdelen vinden die ze zoeken. De digitale onderdelencatalogus is enorm uitgebreid en kent meer dan 100.000 artikelen, 2 miljoen verknopingen en meer dan 11.500 autotypen.

Naast een duidelijk omschrijving van de producten, bevat het vaak ook afbeeldingen en technische weergaven. Bijkomend voordeel: hierdoor is de kans klein dat u of uw klanten het verkeerde onderdeel bestellen.

Zoeken op model

HBase is de kortste weg naar alle automaterialen. Binnen een paar muisklikken krijgt de garagehouder een helder overzicht van alle onderdelen van het ingevoerde model.

Universele onderdelen

In de HBase staan ook alle artikelen die niet aan bepaalde autotypen gebonden zijn, zoals: kabelschoenen, draad, relais, schakelaars, zekeringen, lampen, accupoolklemmen, kabelbundelbanden en tapes. Deze sectie Universal Parts is onder andere te vinden onder de button alternatieven.

Helpdesk

Waarom nog een helpdesk bellen? U kunt tegenwoordig eenvoudig zelf de meest voorkomende problemen oplossen.

Geen gedoe met wachttijden, of kantoortijden. Nee, u kunt nu zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week eenvoudig via mijngrossier.nl/helpdesk de benodigde handleidingen downloaden om de meest voorkomende problemen zelfstandig op te kunnen lossen.